EDUCATIE SEXUALA

Prezervativul inventat, se pare ca e un esec  venit de prin descreierati
Cand multi nu stiu sa-l foloseasca si iarna fac din el carnati.
Carnat in membrana de prezervativ sau de plescoi e sortimentul
Cand sfaraie vara-n tigaie de-ti pute apartamentul.
Si s-au format echipe mari cu inteligenta rara
Si au gasit un scop la el, de-l atarna in alimentara.
Cu el mai poti impiedica venind o barza cu un copil sugar
Dar sa prind barza si sa-i leg aripile cu prezervativ macar?
Asa ceva n-am auzit, sau sunt eu primitiv
Dar dupa barza nu alerg si cica zboara!!!…nu-s naiv.
Acum e prea tarziu, au trecut trei luni si cica
Prezervativul de nu-l dai jos iti face creanga mica.
Sau sa infasori in el o periuta de dinti sau de spalat podele
Tot ce difera intre ele se cunoaste la manere.
Pe la romani e subiect tabu un simplu prezervativ durex
Cand toti din magazin se uita si stiu ca tu vei face sex.
Dar ca sa nu pari nimfoman incepi ca sa te aperi pueril
Si ceri vanzatoarei prezervativ pentru bunicul tau viril.
“-La varsta asta doamna asta ne mai lipsea
Inca un frate mic si mancacios cu care sa impart mostenirea.”
Si toate sunt frumoase, pana ajung sa-l deschid grabit
Fate asta-i ud, lubrifiat sau chiar e folosit?
Se recileaza strasnic, din cauze banale
Sa pui acelasi prezervativ in punga cu seva sau plin de bale.
Pe patul de spital gasesc trei stetoscoape umane
Asa  alint eu doctorite, ce n-au nevoie de silicon in…buze(rima cu balcoane, dar nu sunt harciog )
Si ma intreaba toate de ce nu folosesc prezervativ mai des
Caci la evrei aceeasi operatie necesara mie se face si din mers.
Sarind din pat pe pe usa care era de fapt un geam
Fugeam ca sa nu-mi taie atat cat mai am.
Alte metode cica mai sunt, SA-TI DAI DRUMU AFARA!
Si daca afara-i frig si eu sunt ud, se poate sa imi moara?
Am fost la swing chiar invitat si schimbam partenerii dupa plac
Si daca-mi place alt-acum, o pot lua acasa imediat?
Se poate sexul sa nu-ti placa si sa devi un abstinent convins
Acei doi preoti cand se cotaiau, tineau si becul stins? 
Dar daca virgin vrei sa ramai, sa bati vreun record de talie mondiala
Eu zic mai bine sa renunti si sa incepi din scoala.
Rectific sa nu se inteleaga sau sa induc in eroare umana
Sau sa-ti alegi ca partenera o profesoara de neinteleasa germana.
MARTISOR FERICIT!! AM INVINS, VICTORIEEEEE!!! Intelegeti voi durerea victoriei cu simplitatea martisorului.ADIO!

No comments:

Post a Comment