HARCIOGUL DE PREERIE
un nou subiect pentru toti ce stati, si cititi far' sa postati
Era harciog, era-n padure, cica fugea dupa origini ...mu'r'e
si de o data l-au oprit! doi soareci albastri dintr-un jeep
-cetatene?!? sau domn harciog, dece alergi ca un olog!?!?
-pai sa vezi tu soarec albastru, e o pustoaica cu sani dezastru.
-aci in padure am auzit, ca sunt ferit de "ciripit"
-dar sa vezi al naibi pustaoica, o face public la toata haita.
P-am inteles asta cetatene, dar de ce-alergi in izmene?
H-pai ca sa fiu iar pregatit, pana o prind, pan-o ridic
P-doamne sfinte cetatene, asta-i pedofilie nene!!!!!
H-mai dar voi n-ati fost vre-o data tineri, cu maciuca pan' la umeri
P-pana la umeri n-a mai fost, dar tu minti chiar fara rost
-hai la sectie bai nene ca de jogging nu e vreme.
H-cu spaga nu putem rezolva,
P-hai sictir in pana mea
H-atunci poate doriti arhive, cica nebun le-a postat dar totusi sunt in rahat.
P-cetatene sau harciog, eu tre sa te iau la post
-n-ai putut sa imi raspunzi, de ce in padure patrunzi.
H-stai ca-s mic nea ofiter, stai sa-mi sun un colonel.
P-OPAA!!avem pile nene, sa vedem cu cin' se screme
H-alo ralu', tu esti fata?am facut'o inc-o data
-si acum m-au prin niste albastrii derbedei, hai vorbeste tu cu ei.
R-alo domnu politist? vedeti ca harciogu e punkist
-se da el mai rebel, probabil lipsa de cerebel
P-cu cine am onoarea duduie? R-cu una virgina de mu..lt.
R-stau pe tpu la barfa, si mai public cate un ip, lu har si chiar la altii
-daca vreti va faceti cont, va fac-experti dintr-un foc.
P-iar imi suna a mituiala, te refuz ca esti penala
-crezi ca-mi trebuie chenar?!?! cand n-am bani in buzunar
-harciogul ce a gresit, trebuie aprig pedepsit
-si daca-l mai lasi pe afara, jur ca-i fac viata amara!!!
-tine-l duduie intr-o cusca, se da la copile si musca.
-hai ca suntem noi in detasament, ii dam doar avertisment
-Hai pa si la revedere, si sa-l reduci si la tacere.
H-ce le-ai zis tu ca s-au dus?!?!le-ai promis web la apus?!?!?
R-le-am promis ca-ti fac meditatii, la mate chiar si ecuatii.
H-vai tu fata esti prea tare, a inceput sa mi se...
R-bai harciog de preerie, vezi sa nu mi se scoale si mie
-si atunci sa vezi cenzura, postezi o litera'n luna
H-vai tu ral' chiar am gresit, hai ca ma abtin un pic.
-apropo ceva ip, id, din galati sau din pustii.
-Ia stai asa mai fata, tu observi asta de-o data?!?!?!
-eu vorbesc in versuri nene, imi curge bacemi prin vene!!
-sa vezi ca ala mic are o boala, si se ia la toti in scoala!!!
-iar de la scoala la mine, caci pipai pustoaice june.
-Bai Raluca, dai un ban de o luna, ptiu iar am rostit o rima!!
R-harciog cred ca esti baut, ala-i nevinovat sa-l foot
-offf sti ca ai dreptate!?!?!, am tras si eu chiar acum una frate!!!!
Si uite asa dintr-o prostie ati ajuns o poezie,
poezie cu subiect, nu risipa de intelect.
R-vocea asta a cui a fost fata?!?! o fi ala cu coada?!?!
-stiu ca si-a mai bagat codita, la brigaela;n cont a deschis portita
-o portita pe masura, cat sa scapi o injuratura.
-l-am gasit pe drac la comote dar nu ma lasa, si-mi spune ca nu-i acasa.
H-bai eu cum dracului scap, ca eu maine am de postat.
-exista leac pentru rime, sau ma afisez acolo si sa rada bent de mine?!?
R-lasa ca iti dau iar un chenar, sub acoperire n-au habar.
-nici nu-si dau seama cine sunt, ei cred ca chenaru-i sfant.
-hai ca eu ma duc mai harciog de preerie, sa-mi iau drog la farmacie
-vad ca de rima nu scap, o fi de aia porceasca sau chiar gripa bacemeasca.
H-pa ralu! chiar am vazut, cand pe langa mine a trecut,
-un autobuz cu copilite, si au si educatoare cu suvite.
-iti zic pa si un salut, eu am plecat sa le.....conduc/ pana acasa si sa ma asigur ca nici un pedofil nu va pune mana pe ele, asta chiar daca ar fi sa ma sacrific chiar eu.
Si uite asa o vorba spusa, fara minte dar aprinsa
iti face viata mai frustrata, chiar si moartea o ineaca,
asa ca pe viitor, daca te crezi buricul lor
e mai bine sa te abtii, domn harciog de preerii. jud

No comments:

Post a Comment