MARTISOR

Te iubesc cu o zambila ce am smuls-o din pamant
Ca sa-ti fac tie cadouri, cu flori iesite din ingrasamant.
Prima data m-am uitat, cam mirat in portofel
Se putea sa fie plin dar nu e pudic de fel.
Si atunci am hotarat, dupa ce-n stanga dreapta m-am uitat
Ca ar fii mai bine  sa-ti fac o surpriza cu flori de liliac.
Si pe langa acele flori sa-ti “imping” si o fituica
Unde-am asezat eu randuri fabricate cu o tuica.
Si m-am pus si am compus, ce-a iesit mai bun am vandut
Iar ce-a ramas am asternut, pe foaie in asa fel incat sa nu para un rebut.
Dar surpriza cea mai mare a venit din partea ta
Nu stiai nici sa citesti, si tineai invers foaia.
Apoi te-am luat de mana ca pe-o scolarita naiva
Si te-am dus in biblioteca ca sa-ti citesc dintr-o stiva.(de carti, heloooo…)
Si cand pusei mana pe carte, si atunci vru sa-ti rostesc
Tu te uitai prin rafturi si-ntrebai”parfumuri gasesc?”.
Am trantit atunci si cartea si-am iesit definitiv pe usa
Iar in urma noastra se auzeau rafale de rasete si aplauze intr-o manusa.
M-am gandit poate la zoo vei gasi ceva pe plac
Dar acolo crocodilii isi faceau tatuaje cu balzac.
Apoi ai gasit maimute si te-ai asezat langa primate
Iar trecatorii te hraneau ca pe niste gemene surate.
Se facuse seara, imi era asa de somn
Ma gandeam daca crocodilii servesc garnituri de om.
Am iesit apoi prin gard caci bilet eu nu platesc
Scot o pitipoanca in parc si vrei bani ca sa-ti platesc?
Am ajuns pe o terasa in aer liber cu trei colturi de scapare
Asta in caz de imi arata nota de plata si e mult prea mare.
Ea a pus atunci timida, un picior peste picior
Si a lasat sa se vada ce nu poarta lenjerie-n tricolor.
Stiu c-am fost mai badaran si i-am zis ca nu platesc  acele beri
Dar cand dat jos kilograme, fugeam de fapt de chelneri.
Asa ca poate sa-mi multumesca atat cat o duce capu’
Dar sa nu ma-ntrebe iarasi de ce pe carute nu scrie acel magic 4x4.
Acum suntem fericiti, am imbracat-o in mireasa
Si astept la geam de-o luna pe cei ce-mi fura sotia sa o aduca acasa.
Poate a nimerit din nou la zoo si invata cum se fac banii adica lei
Sau e cocotata in pom si se bucura ca atrage turisti prin farmecul ei.
Misogin e mult prea spus, eu am vrut doar sa urez in aceste clipe
La amici si la prieteni, cheltuiri, goliri de cont si cumparaturi fericite.
Chiar daca n-am cheltuit, tot m-am straduit cumva
Sa indemn la ceas de seara, sa gasiti pe cineva.
Si poate in in parc, in colt acolo, lang-un poster cu Vadim
Sta o domnisoara buna ce ne-astepta sa venim.
Ea va oferii la lume boli, satisfactii si o placere inutila
Dar mai e si-o parte buna, va puteti gasi amici de barfa la politie-n celula.
Am plecat de la zambila ce-ti aduce bucurii ostile
Acum astept iar paste ce-ti poate face fripte zile.

No comments:

Post a Comment