TPU- toti pana la unu

Tpu e locul unde ajungi daca nu primesti raspunsuri care sa-ti ofere siguranta si stabilitate in viata.
O problema aparuta in dragoste te poate face sa iti faci cont pe acest site dar nu vei avea niciodata norocul sa gasesti un raspuns folositor.Utilizatorii posteaza doar pentru puncte si cel mai grav e ca altii asimileaza acel raspuns ca fiind unul benefic si chiar mai au si pretentii sa dea rezultate.Nu am vazut pe nimeni sa revina pe site si sa spuna "bravo fratilor ati facut o treaba buna si eu sunt multumit de rezultatele obtinute in urma aplicarii sfaturilor voastre", ok recunosc ca am vazut cateva comentarii venite din parte unor pustoice care o pupau pe o anumita userita in fund...e blog ce pana mea, in cur.
Asa ca nu fi prea serios cand dai un sfat caci poti distruge o viata de om, asta tinand cont ca majoritatea sunt copii usor influentabili si fara capacitatea de a vedea putin in viitor si cam cum vor decurge lucrurile.
O singura altercatie duce la conflicte la nivel national, adica in fiecare judet cate un user va vorbi despre animalele din padurea tpu.Adevarul asta e, sunt cativa useri care activeaza pe tpu si jumatate din ei isi cauta un potential partener de viata.Vrajeala care o abserv in coltul paginii din stanga jos cu acele cifre de ordinul zecilor de mii e menita sa atraga tot mai multi descreierati care cred ca din cateva mii unu e compatibil cu el macar la grupa sanguina.

Daca veam o anumita admiratie pentru acel site o faceam publica, de exemplu urasc forumul NEBUNDUPATIE dar acum nu imi mai apartine si nu-l pot sterge, e mai mult un fel de chat si nu exista nici o informatie sau macar un domeniu in jurul caruia sa se invarta.Asa ca imi voi face in continuare milioane de conturi in speranta ca voi acumula experienta in conturi.Pana acum nu m-am dat de gol...ADIO!

No comments:

Post a Comment