La meci cu prietenii

Cand te astepti mai putin prietenii iti vor face cate o noua surpriza ca de ex mersul la un meci de fotbal. Nu am intrebat niciodata pe nimeni care e scopul acestui "sport" dar vreau sa-mi fac singur o parere.
Si iata-ne la meci acolo unde toti descreieratii injura acei pioni de pe teren, totul e invaluit in fum paraca am fi la revolutie si deodata se aude din tribunele alaturate "ole ole ole...." zic: na ca am baut un redbull si m-am intors in timp la revolutie". Intamplator imi mai arunc privirea pe teren unde erau niste somalezi tuciurii, la prima impresie am crezut ca alearga dupa o bucata de paine dar se pare ca alergau dupa o sfera din plastic invelita cu piele, de pe margine faceau semne un fel de angajati ale pompelor funebre pentru ca erau toti la costum si se uitau la cer, se dadeau cu capul de scaune-probabil se rugau pentru cresterea ierbi de pe teren.
Si cand credeam ca plecam acasa "sfera de plastic" se duce intr-o plasa facuta din sfori(de somalezi confectionata evident), se ridica toti in picioare si incep sa urle de bucurie iar unu dintre ei ma pupa,"opa..... aici nu e bine daca vreeam sa mananc o punga de seminte o puteam face si pe strada nu era nevoie Ioane sa ma aduci intr-o galerie de gay!!!!!"
Trec doua ore si incep sa se grupeze mascati pe marginea terenului"Ioane hai sa fugim ca mie mi-a expirat buletinul"."Stai linistit!" imi spune "se lasa cu pizdeala"(nu stiu ce inseamna cuvantul acela dar din moment ce eram numai barbati pe acolo mi-am dat seama ca nu e de bine.
Mai departe nu stiu ce sa intamplat dar stiu ca am ajuns pe teren si un arbitru ma intreba daca am un telefon la mine ca vrea sa o sune pe sotia sa sa o puna sa scrie testamentul.Nu am reusit sa-l mutumesc pentru ca sunt la orange si nu aveam semnal.
Va scriu aceste randuri de la o sectie de politie unde angajatii au aruncat laptopurile in celule pentru ca nu stiu sa le foloseasca.Urmatoarea vizita va fi la muzeu va voi spune mai tarziu cum e si pe acolo dar cica trebuie sa paltesti ca sa vezi un caine impaiat sau o pisica in formol.....

No comments:

Post a Comment