Intalnire de gradul trei si jumatate

Iepurele dupa Paste, s-a culcat de atata truda
Spala vase la ursoi,la vulpe urata buda.
Si cum era obosit, pe un crac s-a asezat
Caci avea whisky in cap si o gura de coniac.

Cand in toiul somnului se aud vuiete si zice:
"Iar s-a imbatat ursul si pe pian sta sa-l strice
Toata ziua cat ti-e lunga, trage crack in nestire
Baga miere, fragi si bere, ca asa ii sta in fire."

Dar apoi o luminita il parli peste blanita
Si sari el speriat:"Care-mi umbli la codita?!"
Si vazu in fata lui, ceva mare al dracului
"Vai doamne cata castron, si lumini cu led neon!?!?"

"Da"ii spuse verzisorii, de pe tobogan ce se dadeau
Si alunecau din nava, drept in cap aterizau.
Dupa atata tehnologie, altceva ei n-au gasit
La fel ca si omenirea, la aterizare noi intram in zid.


"se pare ca tu iepurila ai fost primul specimen
Care ne intelege bine si o conversatie sa avem."
"Dar eu nu arat ca voi mai frate", zise timid iepurele
"Eu am urechi lungi si blana, iar voi predominati verdele."

"nu-i nimic specie pura, caci pentru tine am venit
Sa gasim toti oamenii care din eprubeta au sarit."
"Vai dar ei incontinuu se screm
Ca i-a facut un zeu mare de care eu tre' sa ma tem."

Dupa ce se potolira, verzisorii mici din ras
Ii explica la iepure, ce si cum era de zis:
"Acum 15 milioane, noi am vrut ca sa croim
O faptura sclavagista ia noi sa nu mai muncim.

"ceva a fost alterat in eprubeta, sau ceva s-a intamplat
Ne-am dat seama prea tarziu cand toti au scapat
N-am gasit o explicatie, la ce rau ne faceau ei noua
Ne furau totul din case chiar si iarba cea cu roua.

Nu era nimic prin nave, zici ca erau cleptomani
Si ne-am decis sa le spunem rasa bleaga de romani.
Apoi am gasit planeta si ne-am debarasat de ei
Dar vad ca sunt la putere si ii chinuie pe miei."

"Cum, ce pulpa mea ati facut?" striga uimit iepurasul
Ce mai baga un gat de whisky sa mai prinda si curajul.
"Voi ca niste babe verzi, va-ti jucat in bucatarie
Si ati descoperit niste prosti bolnavi de onanie"

Si sarind iute in Panzer, ca asa se numea tanku'
Arunca totu' in aer ca altfel nu-mi iesea bancu.
Si  a trait iepurele fericit, stiind ca e cel mai pur
Nu ca rasa asta proasta de sifonari si raj kapoor.

No comments:

Post a Comment